Տարվա ձեռքբերումներ

  1. Ո՞րն է քո սիրելի վայրը Արևելյան դպրոցում, կցի՛ր նաև լուսանկարը։

Իմ սիրելի վայրը արևելյան դպրոցի մարզասրահը

  1. Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է: Նկարագրիր և բնութագրիր նրան։

Իմ ընկերուհին է Արփի Փարադյանը նա 2/րդ դասարանից ինձ օգնում է

Նա շատ մաքրասեր է բարի և շատ գեղեցիկ։

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմի՛ր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Ինչու մեղուներին մեղր է պետք

Քանի տարեկան է երկիրը

Նախագծի իմաստն է սովորել ռուսերենից թարգմանել հայերեն։

  1. Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

https://sandoyanirenblog.edublogs.org/category/%d5%ab%d5%b4-%d5%a3%d6%80%d5%a1%d5%a4%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6%d5%a8/

 

  1. Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Կցիր հղումը։

https://sandoyanirenblog.edublogs.org/2023/02/15/452/

  1.  Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Ես հիմա կարդում եմ հարրի Փոթթերը և ազքաբանի կալանավորը

Հեղինակ Ջոան Ռոուլինգ

  1. Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Իմ այս տարվա սիրելի առարկան մաթեմատիկան է ես մաթեմատիկան սիրում եմ որովհետև շատ եմ սիրում հաշվել։

  1. Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Հովհաննես Թումանյանի թանգարան

Ավետիկ իսահակյանի տուն ーթանգարան

Եղիշե չարենցի տունーթանգարան

  1. Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել

Իմ ընտրությամբ գործունեության ուսուցչի անունը անդրանիկ է

Ես ընտրել եմ գիմնաստիկա

Այնտեղ մենք ֆիզկուլտուրա էնք անում և հետաքրքիր մարզական խաղեր։

  1. Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:

Կսկսեմ ավելի լավ սովորել

  1. Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Սկսել եմ  ավելի լավ սովորել

  1. Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան դպրոցից։

Իմ սիրելի ուսուցիչներին և մեր ներ մարզադաշտը և իմ կրտսեր ընկերներին

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:

Ավելի շատ դասեր մեծ դպրոց և շատ ընկերներ

  1. Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան դպրոցում։

Սուսերամարտի սենյակ թենիսի տախտակներ և քիմիայի լաբորատորիա։

  1. Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:

  1. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։

Դու միջին դպրոցում կուզեիր սովորել։

Ինչ ընտրություն կընտրեիր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով