Հարրի Փոթթերը և գաղտնիքների սենյակը գլուխ12

Ես այսոր կարդացել եմ<< Հարրի Փոթթերը և գաղտնիքների սենյակը>> գրքի 12/րդ գլուխը

Հարրի Փոթթերին տանում էն պրոֆեսոր Դամբլդորի սենյակ և Հարրին վախենում էր որ իրեն կարող են դպրոցից հեռացնել պատերին կպցրած էին նախկին տնօրենների նկարները Հարրին վերցրեց բաշխիչ գլխարկը և հագավ իրեն որ համուզվի իրեն ճիշտ հոսք է գցել թե ոչ գլխարկի ներսում սեփ/սև էր  գլխարկը շշուկով նրան ասաց ոչ մի կերպ չես հանգստանում Հարրի Փոթթեր Հարրին գլխարկից հարցրեց դուք ինձ ճիշտ հոսք եք զցել գլխարկը ասաց այո քեզ շատ դժվար էր տեղավորել բայց ես իմ կարծիքին եմ մնում դու Սլիդերինին շատ հարմար էիր  Հարրին գլխարկը գլխից քաշեց հետո դրեց այն տեղը Հարիի սիրտը խառնում էր  հարրին ասաց դու սխալվում ես  և գլխարկը ոչինչ չարձագանքեց

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով